Sposób montażu: przykręcany | Napięcie [V]: 12 | Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu | Liczba zestyków: 7 | Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!: |
Sposób montażu: przykręcany | Liczba otworów do mocowania: 2 | Napięcie [V]: 12 | Liczba zestyków: 6 | Cewka zapłonowa: Dwuiskrowa cewka zapłonowa | Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!: |
Sposób montażu: przykręcany | Liczba otworów do mocowania: 4 | Napięcie [V]: 12 | Liczba zestyków: 2 | Cewka zapłonowa: Dwuiskrowa cewka zapłonowa | Cewka zapłonowa: Rodzaj połączenia DIN | Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!: |
Sposób montażu: przykręcany | Liczba otworów do mocowania: 4 | Napięcie [V]: 12 | Liczba zestyków: 3 | Cewka zapłonowa: Dwuiskrowa cewka zapłonowa | Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!: |
Uwagi:
ROVER 200 (RF) 218 K Vi , MG MGF (RD) 1,8 i VVC , LOTUS ELISE 111 S
Sposób montażu: przykręcany | Liczba otworów do mocowania: 2 | Napięcie [V]: 12 | Liczba zestyków: 2 | Cewka zapłonowa: Wtykowa cewka zapłonowa | Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!: |
Sposób montażu: przykręcany | Liczba otworów do mocowania: 1 | Napięcie [V]: 12 | Liczba zestyków: 2 | Cewka zapłonowa: Wtykowa cewka zapłonowa | Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!: |
Sposób montażu: przykręcany | Liczba otworów do mocowania: 2 | Napięcie [V]: 12 | Liczba zestyków: 4 | Cewka zapłonowa: Dwuiskrowa cewka zapłonowa | Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!: |
Sposób montażu: przykręcany | Liczba otworów do mocowania: 4 | Napięcie [V]: 12 | Liczba zestyków: 4 | Cewka zapłonowa: Dwuiskrowa cewka zapłonowa | Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!: |
Sposób montażu: przykręcany | Liczba otworów do mocowania: 2 | Napięcie [V]: 12 | Liczba zestyków: 4 | Cewka zapłonowa: Dwuiskrowa cewka zapłonowa | Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!: |
Sposób montażu: przykręcany | Liczba otworów do mocowania: 6 | Napięcie [V]: 12 | Liczba zestyków: 4 | Cewka zapłonowa: Dwuiskrowa cewka zapłonowa | Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!: |
Sposób montażu: przykręcany | Liczba otworów do mocowania: 4 | Napięcie [V]: 12 | Liczba zestyków: 4 | Cewka zapłonowa: łącznie ze złączem do świecy | Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!: |
Sposób montażu: przykręcany | Liczba otworów do mocowania: 2 | Napięcie [V]: 12 | Liczba zestyków: 5 | Cewka zapłonowa: łącznie ze złączem do świecy | Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!: |
Sposób montażu: wciśnięty | Napięcie [V]: 12 | Liczba zestyków: 4 | Cewka zapłonowa: Wtykowa cewka zapłonowa | Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!: |
Sposób montażu: przykręcany | Liczba otworów do mocowania: 4 | Napięcie [V]: 12 | Liczba zestyków: 3 | Cewka zapłonowa: Dwuiskrowa cewka zapłonowa | Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!: |
Sposób montażu: przykręcany | Liczba otworów do mocowania: 4 | Napięcie [V]: 12 | Liczba zestyków: 3 | Cewka zapłonowa: Wtykowa cewka zapłonowa | Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!: |
Sposób montażu: przykręcany | Liczba otworów do mocowania: 3 | Napięcie [V]: 12 | Liczba zestyków: 4 | Cewka zapłonowa: Dwuiskrowa cewka zapłonowa | Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!: |
Sposób montażu: przykręcany | Liczba otworów do mocowania: 4 | Napięcie [V]: 12 | Liczba zestyków: 3 | Cewka zapłonowa: Wtykowa cewka zapłonowa | Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!: |
Uwagi:
155, 164 FIAT BRAVA, BRAVO, MAREA, PALIO, TEMPRA,
Sposób montażu: przykręcany | Liczba otworów do mocowania: 4 | Napięcie [V]: 12 | Liczba zestyków: 3 | Cewka zapłonowa: Dwuiskrowa cewka zapłonowa | Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!: |
Sposób montażu: wciśnięty | Napięcie [V]: 12 | Liczba zestyków: 3 | Cewka zapłonowa: Wtykowa cewka zapłonowa | Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!: |