Zalecenie producenta oleju
Ford WSS-M2C936-A
|
Zalecenie producenta oleju
BMW MTF LT-5
|
Zalecenie producenta oleju
Dia Queen SSTF-I
|
Zalecenie producenta oleju
PSA DCS 6-speed
|
Zalecenie producenta oleju
VW TL 521 82
|
Zalecenie producenta oleju
Pentosin FFL-4
|
Zalecenie producenta oleju
MB 236.21
|
Zalecenie producenta oleju
Renault BOT 450
|
Zalecenie producenta oleju
PSA 6DCT451
|
Zalecenie producenta oleju
BMW DCTF-1
|
Zalecenie producenta oleju
Pentosin FFL-3
|
Zalecenie producenta oleju
Ford WSS-M2C-200-D2
|
Zalecenie producenta oleju
Renault EDC 6-speed
|
Zalecenie producenta oleju
VW TL 525 29-C
|
Zalecenie producenta oleju
MTF-LT-5
|
Rodzaj skrzyni biegów
Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
|
Kolor
brązowy
|
Pojemność [litr]
1
|
Cecha chemiczna
syntetyczny
|
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]
60000
|
Przestrzegać ilości napełnienia systemu
|
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
|
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]
5
|
Numer artykułu zalecanego dodatku
V10-3025
|
Długość [mm]
60
|
Szerokość [mm]
115,0
|
Wysokość [mm]
225
|
Jednostka ilości
litr
|
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego
V99-1017
|
Numer artykułu zalecanego dodatku
V10-3223
|
Typ skrzyni biegów
DSG
|
Rodzaj połączenia
Butelka
|
Ciężar [kg]
1,17
|
Nasze produkty są przeznaczone wyłącznie do wyznaczonegoużytku.Należy pamiętać, że nasze produkty są zwykle dostarczane bezinstrukcji instalacji.Instalacja może być wykonywana wyłącznie przez przeszkolonypersonel.Nieodpowiednie lub niewłaściwe użycie nie jest objętegwarancją.Nasza gwarancja zawiera rozróżnienie pomiędzy częściązużywalną a częścią pojazdu. Wszystkie części zużywalnepodlegają skróconemu okresowi gwarancji i ograniczonejliczbie kilometrów.Elementy układu hamulcowego, takie jak tarcze hamulcowe,klocki hamulcowe itp. maksymalnie 1000 km (pojedyncza fazahamowania). W związku z tym reklamacje gwarancyjne na częścizamienne są sprawdzane tylko z rozliczeniem instalacji iprotokołem pomiaru uderzenia bocznego piasty koła wraz zdokumentacją fotograficzną.W przypadku tarcz i klocków hamulcowych należy przestrzegaćprzepisów dotyczących pojedynczego hamulca zgodnie zinstrukcjami producenta pojazdu.Przy wymianie hamulców należy zawsze sprawdzać elementypodwozia pod kątem luzów i uderzenia w piastę koła, a takżenależy dostarczyć odpowiednią dokumentację.Jeśli pojazd nie jest w stanie seryjnym z powodu tuningu,takiego jak koła zastępcze lub płyty gąsienicowe, wygasająroszczenia gwarancyjne z tytułu modyfikacji ze strony osóbtrzecich. Te same roszczenia gwarancyjne wygasają, jeślipojazd jest wykorzystywany w sportach motoryzacyjnych lubimprezach o podobnym charakterze.
0
0