Kształt łba śruby / nakrętki
wewnętrzny wielokątny
|
DIN / ISO
DIN 3120
|
DIN / ISO
ISO 1174
|
Materiał
Stal chromowo-molibdenowa
|
Długość całkowita [mm]
245
|
Masa [g]
400
|
Strona napędu (profil)
Sześciokąt zewnętrzny
|
Rozmiar klucza
27
|
Ograniczenia producenta
FORD
|
1/2" Klucz do filtrów oleju Ford, Jaguar, Citroën, PeugeotDuratorq-TDCi / HDI silniki diesla z podwójnym wałkiemrozrządu•idealnie przystosowany do montowania i wymontowywaniatrudno dostępnego wieka filtra oleju podczas wymianywkładu filtra oleju•12-kątne•idealnie dopasowany do wąskich miejsc montażu•odpowiedni dla ruchu w prawo i w lewo•profesjonalny montaż kontrolujący momenty obrotowe•Klucz specjalny•nasadka czworokątna zgodna z DIN 3120 - ISO 1174•chrom-wanadZastosowanie:(DW10C) Citroën, Ford, Peugeot 2.0 LDuratorq-TDCi / HDI:Peugeot 308 2.0 HDi 163cv (> 2011), 30082.0 16v HDi 163CV (> lipiec 2009), 5008 2.0 HDi 163CV (>grudzień 2009), 407 2.0 HDi 163 CV (2010-2011), 407 Coupé2.0 HDi 163 CV (2009-2012), 508 2.0 HDi 163CV (> 10/2010),RCZ 2.0 HDi (> kwiecień 2010), Citroën C4 Picasso 2.0 HDi16v 163CV aut. (> 09/2010), C5 2.0 16v HDi (> 2010), C8 2.0HDi (> 2010), DS4 2.0 HDi (> 2011), DS5 2.0 HDi (> 2011),Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCi 163 CV (> 2010), C-Max/C-Max 2.0TDCi 163CV (> 2010), Galaxy Mk3 2.0 TDCi 163 CV (> 2010),S-Max 2.0 TDCi 163 CV (> 2010), Kuga 2.0 TDCi (> 2010)(DW12C) Citroën, Ford, Jaguar 2.2 L Duratorq-TDCi /HDI:Citroën C5 Mk2 2.2 HDi (> 10/2010), 508 2.2 HDi GT (>10/2010), Ford Mondeo Mk3 2.2 TDCi (> 12/2010), Galaxy Mk22.2 TDCi (> 2010), S-Max 2.2 TDCi (> 2010), Jaguar XF 2.2DSportbrake (> 2012)
0
0